اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

ویدئو| شکست علیرضا مهمدی مقابل حریف روس در فینال مسابقات کرواسی

  • کد خبر: ۲۰۵۷۷۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
ویدئو| شکست علیرضا مهمدی مقابل حریف روس در فینال مسابقات کرواسی
در آخرین رقابت روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در فینال شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست برابر حریف روس به مدال نقره تورنمنت رنکینگ کرواسی دست یافت.

 
در آخرین رقابت روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان، در دیدار نهایی برابر میلاد الیرزایف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا ۹ بر دو به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. مهمدی در یک‌چهارم نهایی مقابل آچیکو بولکوادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سه بر سه به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل آلان اوستایف از روسیه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

پیش از این امیرعبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز نخست ابن رقابت‌ها بود که در دور نخست مقابل حریف کروات یازده بر سه شکست خورد و حذف شد.
همچنین علی ارسلان ملی پوش سابق ایران و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان که برای صربستان کشتی می‌گیرد در وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان رفت که با شکست سنگین ۸ بر یک مقابل یونس امره باشار از ترکیه حذف شد.

سید دانیال سهرابی در ۶۷ و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که به ترتیب فردا شنبه و یکشنبه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->